Efter åtta år på Adidas företagsarkiv tog Martin Gebhardt med sig allt han vet om Adidas rika historia till sin nya tjänst – på Adidas marknadsavdelning. På HMS21 berättade han mer om hur man kan väva in historia när man marknadsför dagens skor.
Efter åtta år på Adidas företagsarkiv tog Martin Gebhardt med sig allt han vet om Adidas rika historia till sin nya tjänst – på Adidas marknadsavdelning. På HMS21 berättade han mer om hur man kan väva in historia när man marknadsför dagens skor.
Denna webbplats använder cookies
Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Centrum för Näringslivshistoria CfN AB, orgnr. 556546-9243 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.
Hantera dina cookieinställningar
Nödvändiga cookies
Cookies för statistik
Cookies för annonsmätning
Cookies för personlig annonsmätning
Cookies för anpassade annonser
Dela med dig av dina tankar